Har du frågor om våra produkter? Gå till våra vanliga frågor och svar för att snabbt få svar på din fråga.

Om du behöver svar och service från vår konsumentkontakt når du dem via e-post till konsumentkontakt@midsona.se

Reklamation gällande våra produkter:

Har du en produkt som inte har levt upp till dina förväntningar, vill vi gärna att du kontaktar oss.

Maila till konsumentkontakt@midsona.se med följande information:

  • Vilken produkt gäller det? (Namn från förpackning)
  • Vad är det för fel på produkten? Beskriv reklamationen
  • Utgångsdatum
  • Batchnummer (finns vid utgångsdatum) – om möjligt.
  • Bild på produkten/defekten där datum och batchnummer syns
  • Ditt namn och adress
  • Spara produkten i händelse av utredning

Konsumentkontakt:

Mail: konsumentkontakt@midsona.se

Telefontid: Måndag-Fredag 09.00-12.00

Telefon: 020-78 88 01

Alla personuppgifter behandlas konfidentiellt och enligt dataskyddsförordningen (GDPR).

Bli återförsäljare:
Om du är intresserad av att bli återförsäljare av våra produkter – skicka ett mail till order@midsona.se

Floradix Blutsaft marknadsförs av Midsona Sverige AB. 
E-post: info@midsona.se 
Telefon: 040-660 20 40